شناسهٔ خبر: 46700946 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

تلاش هلال‌احمر برای واردات بیشترِ واکسن کرونا

دبیرکل جمعیت هلال احمر از آمادگی این جمعیت برای ایجاد مراکز نقاهتگاهی برای مبتلایان به کرونا در پیک چهارم بیماری خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| «محمد حسن قوسیان‌مقدم» سخنگوی و دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره اقدامات این جمعیت برای واردات واکسن کرونا گفت: قطعا هلال‌احمر هم در گذشته و هم در حال حاضر به دنبال این موضوع بوده و هم از ظرفیت‌ جمعیت‌های خواهر در کشورهای مختلف و هم از ظرفیت فدراسیون بین‌المللی در این راستا استفاده می‌کند.

 

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: سیاستگذار کلی در این خصوص وزارت بهداشت است و ما در چارچوب این سیاست‌ها اقدامات‌مان را انجام می‌دهیم.

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: دغدغه ما این است که بتوانیم واکسن بیشتری را وارد کشور کنیم و به مردم از این طریق کمک کنیم و به دنبال نام و نشان هم نیستیم.

 

قوسیان مقدم در بخش دیگری از اظهارات خود درباره ایجاد مراکز نقاهتگاهی در پیک چهارم با توجه به افزایش بیماری گفت: ما با درخواست وزارت بهداشت آمادگی داریم تا مراکز نقاهتگاهی را نیز برای ارائه خدمات به بیماران آماده کنیم.

 

وی ادامه داد: در پیک سوم کرونا در ایلام این اقدامات را انجام دادیم و اگر اعلام شود قطعا آمادگی لازم برای ایجاد مراکز اقامتگاهی را داریم.

 

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پیک چهارم، خطرناک است، گفت: هنوز به طور رسمی برای ما درخواستی ارسال نشده است، اما ما به تمامی استان‌ها اعلام کرده‌ایم در صورت نیازشان ما آمادگی ایجاد مراکز نقاهتگاهی را داریم.

نظر شما