شناسهٔ خبر: 46696073 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۱ فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های مستند یادگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های مستند یادگار تا ۳۱ فروردین است که به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از صاحبان آثار تقاضا می‌شود نسخه نهایی فیلم‌های ثبت‌نام شده را در تا ۳۱ فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره فیلم‌های مستند یادگاربرای بازبینی و داوری ارائه دهند چراکه امکان تمدید فرصت برای تکمیل و ارائه آثار وجود نخواهد داشت.

اسماعیلی افزود: با توجه به همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، شیوه برگزاری جشنواره‌ها منوط به دستور ستاد مبارزه با کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به این موضوع، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت که در این شرایط خاص، فیلم‌ها داوری و فیلم‌های منتخب در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های پخش فیلم اکران شود.

وی اظهار داشت: در صورتی که شرایط بهتر شود و ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد، فیلم‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با ظرفیت اعلام شده از طرف ستاد نمایش داده خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: در صورت بازگشایی سالن‌های سینما و بهبود شرایط، فیلم‌های جشنواره برای مردم هم نمایش داده می‌شوند، به همین دلیل با توجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا آغاز جشنواره، همه فیلم‌های متقاضی و آماده نمایش باید در زمانی فشرده داوری شوند تا دبیرخانه جشنواره امکان برنامه‌ریزی نمایش آثار را داشته باشد.

جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار، همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما