شناسهٔ خبر: 46670955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های گردشگری و صنایع‌دستی زنجان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی زنجان از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحد‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحد‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب وام‌هایی به تعداد ۵۴۷ طرح با اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر به واحد‌های گردشگری و صنعتگران صنایع‌دستی استان زنجان پرداخت شد.

او افزود: برای دریافت تسهیلات کرونا در استان زنجان ۶۲۳ پرونده تشکیل شد که ۷۶ پرونده مربوط به حوزه گردشگری و ۵۴۷ پرونده مربوط به حوزه صنایع‌دستی است.

ارجمند ادامه داد: واحد‌های گردشگری استان زنجان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه بومگردی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین‌راهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و تاسیسات گردشگری شهرستان‌ها باهدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال‌زایی در اهم برنامه‌های این اداره است.

او ادامه داد: باوجود شرایط سخت کرونایی، توسعه کارگاه‌های صنایع‌دستی، توسعه تاسیسات گردشگری و افزایش صدور مجوز صنایع‌دستی و دفاتر خدمات مسافرتی و بوگردی­ها در سال جهش تولید موردتوجه قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما