شناسهٔ خبر: 46669080 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

طی چند روز آینده در کدام مناطق کشور باران می‌بارد؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا در نیمه شرقی کشور بارندگی رخ می‌دهد و برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، هرمزگان و شرق اصفهان در برخی ساعات رگبار، رعد وبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه روی نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد، ادامه داد: شدت بارش‌های امروز برای خراسان‌های شمالی و رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان پیش‌بینی شده است و فردا بیشترین بارش‌ها در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه بارش‌های پراکنده برای شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود، افزود: یکشنبه در استان‌های یزد و کرمان و دوشنبه در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار بارش را داریم.

نقشینه با اشاره به اینکه امروز وزش تند باد را در استان هرمزگان داریم که می‌تواند گاهی همراه با گرد و خاک باشد، اظهار کرد: طی ۳ روز آینده نواحی مرکزی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: برای تهران طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای پایتخت امروز ۲۷ و فردا و پس فردا به ترتیب به ۲۶ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دما در این شهر ۱۵ درجه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما