شناسهٔ خبر: 46660186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| مشکل آب روستاهای «موران» در سال‌جاری مرتفع می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرمی گفت: طبق قولی که به اهالی دادیم مشکل آب بخش موران را ظرف چند ماه آتی حل می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس، موضوع  «روستاییان بخش موران از توابع گرمی با مشکلات آب دست و پنجه نرم می‌کنند» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ قاسم خداداد با بیان اینکه روستاهای بخش موران با مشکل کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: بخش موران شهرستان گرمی جزو مناطق کم آب است که در نظر داریم در ماه‌های آتی با ذهکشی و اصلاح ایستگاه پمپاژ بخشی از مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه این کار نیاز به زمان دارد، افزود: کارهای اجرایی نیاز به زمان دارد ولی طبق قولی که به اهالی به خصوص مردم روستاهای سلاله و رحیملو دادیم در ماه‌های آتی با انجام برخی اقدامات، بخشی از مشکلات را حل خواهیم کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرمی ادامه داد: با افزایش خشکسالی، متاسفانه با کمبود آب مواجه می‌شویم که در بخش موران نیز در حال حاضر با کمبود آب مواجه هستیم ولی تا رفع مشکل با آبرسانی سیار تلاش می‌کنیم اهالی با مشکل زیاد روبه‌رو نشوند.

خداداد گفت: در فصل تابستان که با پیک مصرف مواجه هستیم بیشتر مشکل آب مطرح می‌شود که در پیک مصرف هم آبرسانی سیار داریم ولی در کل تا چندماه آتی مشکل را حل خواهیم کرد تا مردم با کمبود آب روبه‌رو نباشند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما