شناسهٔ خبر: 46658259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

سعودی‌ها زمین اصلی را به استقلال ندادند| بازی در زمین ۲ ورزشگاه ملک عبدالله!

درحالی که تصور می‌شد بازی استقلال و الاهلی عربستان در زمین اصلی و ورزشگاه شماره یک برگزار شود، اما ساعاتی پیش به گوش استقلالی‌ها رسانده اند که بازی بامداد جمعه قرار است در زمین شماره ۲ برگزار شود.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مجموعه ورزشی ملک عبدالله در شهر جده عربستان دارای چهار زمین فوتبال است که استقلالی‌ها در زمان حضور خود در شهر جده درهمین مجموعه به تمرین پرداختند. محل برگزاری بازی استقلال مقابل نماینده عربستان به دلیل اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه اعلام شده از مجموعه ورزشی ملک عبدالله یاد کرده بود، جای ابهام داشت که البته روشن شد بازی بامداد جمعه قرار نیست در زمین شماره یک این ورزشگاه برگزار شود و سعودی‌ها یکی از زمین‌های مجاور ورزشگاه اصلی را برای میزبانی از استقلال برگزیده‌اند.

این اقدام درحالی انجام شده که ورزشگاه اصلی مجموعه ورزشی ملک عبدالله از امکانات مناسب و فضای زیبا تری برخوردار است، اما انگاه حضور نداشتن هواداران سبب شده تا سعودی‌ها زمینی را برای بازی با استقلال ایران انتخاب کنند که درمجاورت زمین اصلی است. گفته می‌شود کیفیت زمین‌های اطراف زمین شماره یک ملک عبدالله با زمین اصلی متفاوت است که این موضوع ممکن است در روند نتیجه گیری استقلال تاثیر منفی بگذارد. به هرحال وقتی سران فوتبال ایران به راحتی زیر بار بازی در کشور سعودی می‌روند وهیچ اعتراضی به حکم یک طرفه کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌کنند، باید منتظر چنین اقدام‌هایی از سوی میزبان بود. البته سعودی‌ها قطعا استاندارد‌های لازم درخواستی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری درچنین سطحی را رعایت خواهند کرد و بعید است زمینی در نظر بگیرند که برای خود نیز دچار مشکل کند، اما همین که بازی در ورزشگاه اصلی برگزار نمی‌شود واستقلالی‌ها نیز تازه متوجه این موضوع شده‌اند، نشان می‌دهد که برای تضعیف روحیه استقلال از همین حالا نقشه و برنامه خاصی در ذهن دارند.

نظر شما