شناسهٔ خبر: 46652078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶ هزارمتر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی افزوده‌ شد

اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۵۰ متر مربع پارسال به فضاها و بخش‌های تخصصی مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان افزوده‌ شد.

صاحب‌خبر -

دکتر «روح اله سهرابی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) اراک با چهار هزار و۲۰۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه از جمله طرح‌های درمانی بود که سال گذشته در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح از اردیبهشت سال ۹۸ در اراک کلید خورد و با وجود مشکلات اقتصادی این طرح  پنج ماه زودتر از زمان مقرر و بهمن ماه پارسال بهره‌برداری شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: درمانگاه شهرستان زرندیه نیز در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۲۳۵  متر در ۲ طبقه سال گذشته به بهره برداری رسید.

دکتر سهرابی افزود: شهرستان زرندیه به‌دلیل دارا بودن شهرک صنعتی دارای پوشش بیمه ای ۱۰۰ درصدی است  و ایجاد مرکز درمانی از جمله ضرورت‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: بخش سنگ شکن بیمارستان امام خمینی (ره) اراک نیز به‌عنوان تنها سنگ شکن دولتی استان مرکزی در راستای ارایه خدمات با تعرفه دولتی به شهروندان آذرماه سال گذشته افتتاح شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) اراک در ۴۵۰ متر مربع و افزوده شدن  ۲۰۰ متر مربع به فضای فیزیکی آزمایشگاه از دیگر طرح‌های بود که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

دکتر سهرابی اظهار داشت: بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان شازند، بخش‌های فیزیوتراپی و  NICU  (مراقبت‌های ویژه نوزادان) بیمارستان شهید چمران ساوه نیز تکمیل شده است و به زودی پذیرای بیمار خواهند بود.

۹۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان این استان قرار دارند.

نظر شما