شناسهٔ خبر: 4665103 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

توکلی به پانا خبر داد؛

آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از امروز

خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند توزیع کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون دوره‌های فراگیر ارشد 94 دانشگاه پیام نور از بعدازظهر امروز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به جزئیات آزمون فراگیر ارشد پیام نور در سال 94 اظهار داشت: ثبت‌نام  برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه 21 دی‌ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه 8 بهمن‌ماه ادامه داشت و در این دوره تعداد 80 هزار و 509 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد 38 هزار و 671 نفر زن و 41 هزار و 838 نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: کارت شرکت در جلسه و برگه راهنمای آزمون دوره‌های فراگیر ارشد 94 پیام نور از عصر امروز سه‌شنبه لغایت پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و کلیه ثبت‌نام کنندگان ضرورت دارد در این مدت به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت، اقدام کنند.

توکلی با اشاره به زمان برگزاری آزمون مذکور نیز گفت: این آزمون در صبح روز جمعه 4 اردیبهشت به صورت تستی برگزار می‌شود. این آزمون در 101 شهرستان و حوزه امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 دقیقه آغاز شده و درهای ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد. لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای آزمون در محل حوزه حاضر شوند.

 

نظر شما