شناسهٔ خبر: 46641129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تندروان: واکسیناسیون تیم ملی والیبال را به فال نیک می‌گیریم

مربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص واکسینه شدن ملی پوشان صحبت‌هایی را مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا تندروان مربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص واکسیناسیون اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی والیبال اظهار داشت: تزیرق واکسن کرونا به بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را باید به فال نیک گرفت؛ چرا که با توجه به شرایطی که وجود دارد قرنطینه شدن برای این ورزشکاران بسیار سخت است و واکسیناسیون به ما کمک می‌کند که تمرینات را با شرایط بهتری انجام دهیم.

او افزود: تا به امروز ۱۱ جلسه تمرین برگزار کرده ایم و شرایط برای تیم ملی بسیار خوب است و از نظر بدنسازی تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته ایم. تمرینات تکنیکی و تاکتیکی قسمت سخت تمرینات است که با ورود "توتولو" به ایران مرحله دوم تمرینات ما آغاز خواهد شد. ما شیوه نامه‌های بهداشتی را در تیم ملی به خوبی رعایت می‌کنیم و همه بازیکنان و فدراسیون روی این موضوع حساسیت خاصی دارند.

او تصریح کرد: حساسیت‌های بالای فدراسیون در این زمینه باعث شد تا بازیکنانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، زود شناسایی شوند و به قرنطینه بروند، بعد از دریافت واکسن هم باید تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و این ویروس را جدی بگیریم. حتی اگر واکسیناسیون ۱۰۰ درصد هم انجام شود باز هم انتقال این ویروس احتمال دارد و باید رعایت کنیم.

تندروان در خصوص برنامه‌های تمرینی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برنامه‌های سرمربی تیم ملی به طور کامل در حال انجام است. ۱۱ جلسه تمرینی داشته ایم و گزارش های مربوط به تمرین را برای شخص آلکنو (سرمربی تیم ملی ایران) ارسال می کردیم. او احتمالا با ۳ روز تأخیر وارد ایران می شود.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: شرایط تیم ملی برای المپیک روز به روز بهتر می‌شود چرا که می خواهیم بهترین نتیجه چند سال اخیر را برای والیبال ایران در المپیک کسب کنیم. هرچند کرونا وجود دارد و با وجود کرونا شرایط به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، اما امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم نتیجه بسیار خوبی را در المپیک توکیو کسب کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما