شناسهٔ خبر: 46636160 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ادامه ثبت نام وامهای دانشجویی تا ۲۵ اردیبهشت

رئیس صندوق رفاه دانشجویی گفت: ثبت نام وامهای دانشجویی در سامانه صندوق رفاه، از تاریخ ۲۰ بهمن ۹۹ فعال و تا ۲۵ اردیبهشت اردیبهشت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مطعیی در ارتباط با برنامه روی خط خبر شبکه خبر افزود: امیدواریم دانشجویان از این فرصت استفاده کنند و تا ۲۵ اردیبهشت در دانشگاه‌ها دولتی، غیر انتفاعی، موسسات غیر انتفاعی، دانشگاه‌های پیام نور، فنی حرفه‌ای، دانشگاه آزاد و جامع علمی کاربردی اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی در ادامه اظهار کرد:بخشی از وام‌های دانشجویی را بانک قرضه الحسنه مهر ایران در چارچوب توافق نامه‌ای که با صندوق رفاه دانشجویان و در قالب وام شهریه است، به دانشجویان پرداخت می‌کند.

مطیعی گفت:، چون دانشجویان قبلا در نیم سال‌های قبلی خود از این وام استفاده کرده اند تا ۱۵/ ۴/ ۱۴۰۰ فرصت دارند تا درخواستهای خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی افزود: در مجموع ۵ نوع وام در قالب نظام پرداخت و بازپرداخت جدید وام‌های دانشجویی که به تصویب هیئت امنای صندوق رسیده به دانشجویان پرداخت می‌شود.
 
 
<div id="video-display-embed-code_373576" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/814632/373576?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما