شناسهٔ خبر: 46623419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آذری: تمام بازیکنان ما پیروزی مقابل العین را فراموش کرده اند

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط این تیم بعد از پیروزی مقابل العین امارات و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازیکنان ما با یک فوتبال منظم و مبنی بر اصول تاکتیکی بی نظیر و همچنین با رهبری جواد نکونام و انرژی مثبت هواداران توانستند بازی خوب انجام دهند و نتیجه خوبی را کسب کنند. البته کار ما تازه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: فضای کلی تیم نسبت به بازی مقابل العین کاملا مثبت است و همه‌ی بازیکنان تیم، دیدار مقابل العین را به کلی فراموش کرده اند و آماده بازی‌های سنگین‌تر هستند و امیدوارم با هدایت جواد نکونام و کادر او و همچنین توانمندی بازیکنان، بازی‌های خوبی را انجام دهیم و مقابل غول‌های آسیا، النصر و السد نتایج خوبی بگیریم.

آذری درباره نقش جواد نکونام در فولاد خوزستان عنوان کرد: حضور جواد نکونام ۱۸ ماه است که به فولاد کمک کرده و نتیجه مثبت این حضور تنها به یک مسابقه و یک نتیجه محدود نیست. نکونام توانمندی‌های زیادی دارد و فوتبال کشورمان می‌تواند روی این توانمندی سرمایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما