شناسهٔ خبر: 46615142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر «فرمانده مرزبانی» از خبرنگاران خبرگزاری فارس کرمانشاه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در تحریریه دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه از زحمات خبرنگاران این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در تحریریه دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه از زحمات خبرنگاران این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.

وی در بازدید خود از دفتر این رسانه، گفت: خبرگزاری فارس بحمدالله عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته و ما شاهد پوشش خوب اخبار مرزبانی در این رسانه بوده‌ایم.

سردار الهی افزود: صحت اخبار منتشره و پیگیری مستمر برای انعکاس اخبار حافظان امنیت کشور، اقدامی بوده که پیوسته از سوی این رسانه صورت گرفته و لازم دیدیم حتما از زحمات چند وقت اخیر خبرنگاران تقدیر شود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، مرزداران را ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان زمان جنگ دانست و ادامه داد: نیروهای مرزبانی حقیقتاً از جنس رزمندگان زمان جنگ هستند و سعی کرده‌اند با کمترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط حافظانی امین برای مرزهای کشور باشند.

 رضا حیدری، مدیر دفتر خبرگزاری فارس استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروهای مرزبانی اظهار کرد: باید اعتراف کنیم که آن طور که شایسته هست، زحمات نیروهای مرزبانی در رسانه دیده نشده و آن چنان که لازم بوده، دوربین به سمت حافظان امنیت نرفته است.

وی افزود: خبرگزاری فارس در صدد بوده که به اندازه سهم خود این تلاش‌ها را منعکس کند و طی دو سال گذشته الحمدالله ارتباطی پایدار با مجموعه مرزبانی ایجاد شده و سعی کرده‌ایم بخشی از زحمات این نیرو را برای مردم استان و سایر هموطنان بیان کنیم.

مدیر خبرگزاری فارس کرمانشاه ادامه داد: اولین بار خبر آزادی یک زندانی توسط سرباز مرزبانی در خبرگزاری فارس منتشر گردید و الحمدالله مورد توجه ویژه سایر رسانه‌های کشور قرار گرفت، از این رو همیشه در صدد بوده‌ایم اخبار این نیرو به شیوه‌ای خوب و با بیانی شیوا منتشر گردد.

انتهای پیام/پ

نظر شما