شناسهٔ خبر: 46593807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بیش از هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده‌های نیازمند استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: در ایام پایانی ماه شعبان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در استان قزوین توزیع می‌شود.

 حجت الاسلام  رمضانی افزود: برای این منظور با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف شناسایی شدند که در هفته آینده بسته‌های یک و نیم کیلویی گوشت در بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

او عنوان کرد: این اقدام خیر از سال گذشته آغاز شده و در هفته آتی و در آستانه ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله از توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در این استان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رمضانی اضافه کرد: در کنار این اقدامات، کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم با مشارکت خیران به مناسبت‌های مختلف توزیع بسته‌های معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند دارند و از زمان شیوع کرونا این اقدام خداپسندانه به صورت جدی‌تر در کانون‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما