شناسهٔ خبر: 46588055 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش محدودیت‌های کرونایی در بجستان

فرماندار بجستان گفت: با متخلفانی که با سهل انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند به صورت قاطع برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین ابراهیمی کردیانی با اعلام وضعیت نارنجی در بجستان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: موفقیت در تحقق اهداف محدودیت‌های کرونایی و کاهش تبعات کرونا با همکاری آحاد مختلف جامعه در رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

او افزود: جلوگیری از افزایش یا تمدید محدودیت‌های کرونایی نیازمند همراهی مردم در رعایت قوانین و مصوبات است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید به عنوان یک مسئله مهم در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید


فرماندار بجستان ادامه داد: به منظور اعمال محدودیت‌های کرونایی در بجستان گروه‌های شغلی سه و چهار تعطیل شده و اصناف گروه‌های یک و ۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

ابراهیمی کردیانی بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط اصناف از اهمیت بسیار برخوردار است و در ارائه خدمات به مردم باید مسائل پیشگیرانه را به صورت کامل رعایت کنند و با متخلفان بهداشتی بدون اغماض برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: خروج خودرو‌های دارای پلاک بومی از بجستان و ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان ممنوع است و تردد مسافران عبوری از جاده کمربندی و کنارگذر بجستان امکان پذیر است و رانندگان وسایل نقلیه که این مسائل را رعایت نکنند جریمه می‌شوند و منع تردد شبانه در سطح شهر نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد.


فرماندار بجستان تاکید کرد: همچنین فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزش‌های حضوری تمامی مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بجستان تعطیل است و با استفاده از بستر فضای مجازی انجام می‌شود و فعالیت ادارات بنا به تشخیص مدیران آن‌ها با حضور دو سوم نیرو‌ها و دورکاری یک سوم کارکنان آن‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما