شناسهٔ خبر: 46582477 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمر آتش زیر شلاق‌های آتش نشانان خم شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۳ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی در ساختمان متروکه در منطقه کمپلو، نبش خیابان قصرشیرین در ساعت ۹ و ۱۲ دقیق  مهار شد.

او با بیان اینکه آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت ۱۱ و ۲۹ دقیقه در ۲۴ متری، انتهای خیابان رستگاری اطفا شد، افزود: مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه در منطقه مهدیس با سرعت آتش نشانان ختم به خیر شد.

قنبری به مهار آتش سوزی که به علت اتصال سیم کشی برق کولر ۲ تیکه در منزل مسکونی راس ساعت ۱۳ و ۳۳ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۹ غربی اشاره و تصریح کرد: آتش سوزی طبقه دوم منزل مسکونی ویلایی در ساعت ۱۵ و ۴۲ دقیقه در منطقه بهارستان که به علت اتصال برق رخ داده بود، مهار گردید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: همچنین حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه در منطقه کیان آباد، حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۸ و ۹ دقیقه در منطقه ملی راه خیابان مرجان به علت نشت گاز پیک نیک و حریق ساختمان متروکه در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در خیابان کمپانی روبروی پارک شهربازی با تلاش همه جانبه آتش نشانان اطفا شدند.

این مقام مسئول در پایان به عملیات نجات ۹ شهروند گرفتار در کابین آسانسور در منطقه باهنر خیابان آموزگار ۳، امام شرقی خیابان یغمایی، گلستان خیابان اصفهان، کیانشهر اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به منطقه فاز ۲ پادادشهر به وسیله ابزار تخصصی قفل درب مسکونی را باز کردند و با جسد مرد ۶۵ ساله مواجه شدند و جسد در اختیار مراجع انتظامی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

نظر شما