شناسهٔ خبر: 46572108 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چمران: جایگاه ریاست جمهوری جای کارآموزی نیست/ رئیسی منتظر دعوت نیست که لبیک بگوید و بیاید

مهدی چمران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که می آید باید تجربه کافی داشته باشد؛ جایگاه ریاست جمهوری جای کارآموزی نیست. شوق و ذوق و حالت تحولگرایی و کارآمدی مورد شک نیست؛ فردی خسته و درمانده و فرسوده نمی تواند چنین کاری را پیش ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، «مهدی چمران»، نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مورد مولفه‌های تاثیرگذار برای انتخاب افراد گفت: کسی که می آید باید تجربه کافی داشته باشد؛ جایگاه ریاست جمهوری جای کارآموزی نیست. شوق و ذوق و حالت تحولگرایی و کارآمدی مورد شک نیست؛ فردی خسته و درمانده و فرسوده نمی تواند چنین کاری را پیش ببرد.

وی افزود: هر کسی باید در زمان انتخابات بیاید و افکار، عقاید و برنامه‌هایش را بگوید که این بسیار خوب است و نباید انتخاباتی باشد. همینکه واقعیت ها را بگویند خوب است البته نه به عنوان فریب و رقیب هراسی که چنین حرکاتی غیر منصفانه است.

چمران ادامه داد: فرد نباید با واکنش جامعه کاری داشته باشد و باید با صراحت حقیقت را بگوید صداقت یعنی همین و حتی اگر جامعه او را نپذیرد باز هم این صداقت ارزش دارد. اگر بخواهند مطابق با خواست و میل جامعه رفتار کنند و بعد به عقاید خود عمل کنند این نوعی نفاق خواهد بود.

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در رابطه با حضور ابراهیم رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ نیز گفت: گمانه و حدس اعتباری ندارد. قاعدتا ایشان هر آنچه را که صلاح باشد انجام خواهد داد؛ آقای رییسی منتظر دعوت نیست تا لبیک بگوید و بیاید.

چمران تاکید کرد: آقای رییسی می تواند اجماع خوبی صورت بدهد و اجماعی حداکثری بوجود می آید. بعد از ایشان اجماعی نه به آن میزان ولی در حدودی در مورد آقای قالیباف وجود دارد و می‌توانند موفق شوند.

منبع:‌برنا

انتهای پیام/

نظر شما