شناسهٔ خبر: 46553208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطهری: همکاری همه بازیکنان باعث پیروزی برابر نساجی شد/ شلوغ کاری از سمت نیمکت حریف بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این پیروزی را به همه هواداران،  بازیکنان و ارکان باشگاه تبریک می‌گویم. بازی‌های لیگ سخت و همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. همه تیم‌ها در نیم فصل دوم تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز می‌کنند که خوشبختانه امروز به نتیجه رسیدیم.  موقعیت‌های خوبی در نیمه اول بازی ایجاد کرده و فشار زیادی  بر حریف وارد کردیم که باعث تغییراتی در ترکیب این تیم شد.

او افزود: در نیمه دوم به علت مراقبت از گل خودمان، از مهدی ترابی خواستیم که دورتر از خط هافبک بازی کند و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد. عمق دفاعی خودمان را هم بستیم تا نساجی‌ها وادار شوند به توپ‌های بلند رو بیاورند و این خواسته ما بود. ما با تعویض‌های به موقع  به تیم انرژی مضاعفی دادیم و نفرات تعویضی ما تاثیرگذار بودند. مثل همیشه اعتقاد داریم که یک تیم هستیم و همه بازیکنان از سیدجلال تا خط جلو به خوبی کار کردند تا منجر به این امتیاز شد. توقع ما این است که مدیران ما در ادامه راه همراهی کنند. آن‌ها تلاش زیادی می‌کنند، اما بازیکنان ما کمترین دریافتی را داشتند و با دل و جان کار می‌کنند. امیدوارم مسیر را برای ما مهیا کنند تا در ادامه مشکل نداشته باشیم.

داوران شجاعت بیشتری داشته باشند 

مربی پرسپولیس درباره تنش‌های این بازی و ادعای باشگاه نساجی مبنی بر شکایت از داور بازی گفت: من درباره شکایت حرفی ندارم و مربوط به خودشان است. اما شلوغ کاری مشخص بود که از نیمکت کدام تیم بود. از داوران می‌خواهم که با شجاعت بیشتری کار کنند. ببینید که خیلی نیمکت‌ها آیا قادر خواهند بود از این شیوه امتیاز بگیرند یا خیر. خیلی از نیمکت‌ها با شلوغ کاری به دنبال نتیجه هستند، اما داوران اگر شجاعت بیشتری داشته باشند خیلی از این اتفاقات نخواهند افتاد. کسانی که داخل ورزشگاه بودند می‌توانند شهادت بدهند که شلوغ کاری از سوی کدام نیمکت بوده است.

مطهری درباره عملکرد ۲ مهاجم این تیم و فرصت سوزی ها گفت: تیمی که سیدجلال و احمد نوراللهی هم برای آن گلزنی می‌کنند، مشخص است که از نظر تیمی عملکرد خوبی دارد و  نباید روی نفر زوم کرد. همیشه گفته ام انتقاد با استدلال و منطق را با چشم و دل  پذیرا خواهیم شد و  از انتقادات سازنده استقبال خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس درباره عملکرد سپاهان و این که محرم نویدکیا و تیمش به همراه سرخپوشان مدعی اصلی قهرمانی هستند، گفت: تیم سپاهان قابل احترام است و تیم‌های دیگر هم مدعی هستند، اما تمرکز ما روی تیم خودمان است. بازی به بازی پیش خواهیم رفت. اکنون وارد مسابقات آسیایی شده‌ایم و باید تمرکزمان روی آن مسابقات باشد. بعد از آن وارد لیگ خواهیم شد و بازی به بازی پیش می‌رویم.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما