شناسهٔ خبر: 46534246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تیم اماراتی گران‌تر از کل لیگ برتر ایران

فولاد مقابل تیم 727.500.000.000 تومانی العین!

سایت ترانسفر مارکت ارزش بازیکنان تیم العین امارات را 24 میلیون و 250 هزار یورو معادل 727 میلیارد و 500 میلیون تومان رقم تخمین زده است؛ رقمی احتمالا گران‌تر از ارزش کل بازیکنان لیگ برتر ایران!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین تیم فولاد ایران شنبه شب در دیداری حساس و مهم در ریاض به مصاف العین امارات می‌رود. در شرایطی که بازیکنان و اعضای کادر فنی فولاد در گفت‌وگوهای مختلف از فدراسیون فوتبال بدلیل اصرار عجیبش در بسته نگه داشتن پنجره نقل و انتقالات و در نتیجه عدم جذب بازیکن جدید انتقاد کرده‌اند سایت ترانسفرمارکت در تخمینش از ارزش بازیکنان حریف فولاد اعلام کرده ارزش بازیکنان این تیم چند ملیتی را 24 میلیون و 250 هزار یورو است؛ رقمی معاد 727 میلیارد و 500 میلیون تومان.

العین بازیکنان با ملیت‌های برزیل ژاپن مصر صربستان ساحل عاج و پرتغال دارد و گران‌ترین بازیکن این تیم «شویا ناکاییما»ی ژاپنی است که ارزش قراردادش با العین هفت میلیون یورو است. میانگین سنی تیم العین 27.3 سال است و هشت بازیکن ملی در ترکیب این تیم حضور دارد. هدایت این تیم پرافتخار اماراتی برعهده پدرو امانوئل پرتغالی است که سابقه کار در تیم‌هایی نظیر آلمریای اسپانیا و پورتوی پرتغال را در کارنامه دارد.

دیدار فولاد ایران و العین امارات روز شنبه هفته آینده در ریاض برگزار می‌شود. 
 

252 252

نظر شما