شناسهٔ خبر: 46528979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادستان کل کشور عنوان کرد:

تامین امنیت جامعه مورد توجه ویژه دستگاه قضا

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: باید در قوه قضائیه به تامین امنیت جامعه توجه ویژه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در ارتباط تصویری با مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اراک تامین امنیت جامعه مورد توجه ویژه دستگاه قضا عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری صیانت از حقوق عامه، نظارت بر زندان‌ها و زندانیان، جلوگیری از بازداشت‌های غیرضروری با شرایط موجود بدلیل شیوع کرونا، تلاش برای ایجاد صلح و سازش در بین دعاوی، تلاش برای بازاجتماعی شدن زندانیان و تامین امنیت جامعه را از مهمترین مسائلی دانست که باید در قوه قضائیه به آن‌ها توجه ویژه شود.

سیید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت: موفقیت‌های بیسار استان مرکزی در سال‌های اخیر در زمینه مختلف مرهون قوه قضائیه، حضور قضات باتجربه، به روزرسانی پرونده‌ها شده است.

اقازاده افزود: استان مرکزی باوجود کرونا و تحریم‌ها، سال گذشته موفق به صادرات بیش از ۹۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی شده است.

او اضافه کرد: استان مرکزی در کنار صنعت در تولیدات کشاورزی هم فعال است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر کشاورز و بیش از ۱۵۰ هزار نفر صنعتگر و کارگر در استان فعال هستند.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این مراسم گفت: سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ در استان هزارو ۷۳۴ درصد رشد مختومه پرونده‌ها را داشتیم و این امر در شرایطی محقق شده که هیچ نیرویی به دستگاه قضا اضافه نشده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: سعی می‌شود با تعامل و هم افزایی در کنار دستگاه قضا و شورای تامین و صنعتگران مشکلات صنعت استان مرکزی رفع شود و در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.

در پایان این مراسم اقای ربیع الله قربانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اراک معرفی و عباس قاسمی دادستان سابق بعنوان معاون قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان معرفی و از خدماتش در دادستانی اراک قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

نظر شما