شناسهٔ خبر: 46527680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان:

مرکز نوآوری سمنان به شرکت‌های خلاق خدمات ارائه می‌دهد

علی حقیقی اصل با اشاره به افتتاح اولین مرکز نوآوری پارک علم و فناوری سمنان گفت: احداث مرکز نوآوری پارک علم و فناوری سمنان در پی انعقاد موافقت نامه ای در سال ۹۸ با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز و در فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حقیقی اصل رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در راستای برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و درچارچوب ماموریت های وزرات علوم، تحقیقات و فناوری با هدف گسترش فعالیت های دانش بنیان و ارتقاء سطح فناوری در منطقه شکل گرفته است.

حقیقی با اشاره به زمینه های فعالیتی پارک علم و فناوری خاطر نشان کرد: فعالیت پارک علم و فناوری در زمینه های مختلف الکترونیک، فناوری اطلاعات، فناوری های نانو، انرژِی های نو، هنر و صنایع دستی گوه اهتمام و نگاه توسعه ای آینده نگر بنیانگذاران، سازمان موسس و مسئولان مجموعه می باشد.
 
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان درباره افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بیان کرد: مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در پی انعقاد موافقت نامه ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال ۹۸ و تخصیص وجوه حمایتی، در فروردین ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: این مرکز اولین مرکز نوآوری سمنان بوده و با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع در یکی از بهترین نقاط مرکزی شهر سمنان واقع شده است.
 
حقیقی اصل در توضیح بخش های مختلف این مرکز اظهار کرد: مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه سمنان، طراحی، بهسازی و تجهیز گردید و اکنون با داشتن فضاهای اختصاصی، اشتراکی، آموزشی و رفاهی برای تیم ها و واحد های فناور با وجود امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و تولیدی در جوار مرکز آماده خدمات رسانی به صاحبان ایده و نوآوران می باشد.
 
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به خدماتی که این مرکز به صاحبان ایده های نوآورانه ارائه می دهد تصریح کرد: فراهم نمودن فضای کار، تامین سرمایه اولیه، جذب سرمایه گذار، ارائه مشاوره های مالکیت فکری، ارائه مشاوره های حقوقی، خدمات مشاوره و منتوری و ارائه مشاوره های لازم برای بازاریابی محصولات و خدمات از نمونه خدماتی است که توان ارائه آن در این مرکز وجود دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما