شناسهٔ خبر: 46514841 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست خبر داد:

دستگیری سومین عامل شهادت محیط بانان زنجانی

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست امروز سه شنبه وارد زنجان شده و با خانواده شهدای محیط بان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان، سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست امروز سه شنبه برای عرض تسلیت به خانواده شهداء و ابلاغ پیام رئیس سازمان به زنجان سفر کرد.

او در رابطه با  جزئیات شهادت این محیط بانان گفت: شامگاه دیروز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه  محیط بانان منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع "فیله خاصه" زنجان به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را تحت تعقیب قرار می‌دهند.

او ادامه داد: در ادامه تعقیب و گریز، محیط بانان با فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست زنجان برای اجرای ایست و کنترل خودرو هماهنگی های  لازم را انجام و شکارچیان غیر مجاز به جاده فرعی تغییر مسیر داده و این ۲ محیط بان را به شهادت می‌رسانند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری ناجا گفت: هرچه از طریق فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست با محیط بانان تماس گرفته می‌شود کسی پاسخگو نبوده لذا یک تیم جهت رسیدگی به موضوع به محل اعزام شده  اما به دلیل تاریکی شب  و کاهش دید موفق به یافتن محیط بانان نمی‌شوند.

او افزود: با تعامل بسیار خوب فرمانده انتظامی استان زنجان، رئیس پلیس آگاهی این  استان شخصا هدایت شناسایی و دستگیری متهمان را بر عهده گرفته و با تلاش بی وقفه کارکنان انتظامی استان زنجان و پلیس آگاهی سه نفر از عاملان شهادت این ۲ محیط بان شناسایی، دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

محبت خانی با تبریک و تسلیت شهادت این ۲ محیط بان عزیز درخواست کرد تا سریعا از طریق دستگاه محترم قضا به پرونده این عزیزان رسیدگی و عاملان شهادت به سزای عمل خود برسند.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما