شناسهٔ خبر: 46512548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی و شناسایی سوله های بزرگ از کالا‌های کلاهبرداری شده ازصاحبان شرکت‌ها و موسسات خصوصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  از دستگیری عامل کلاهبرداری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریالی و شناسایی تعداد ۴ سوله بزرگ از کالا‌های کلاهبرداری شده از صاحبات شرکت‌ها و موسسات خصوصی خبر داد.

سردار خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دنبال کلاهبردای‌های صورت گرفته در سطح استان و بالاخص شهرستان بوکان، افراد زیادی مالباخته از سطح کشور به مراجع قضایی شهرستان مراجعه و اعلام شکایت نمودند.

او در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند متهم پرونده از افراد سابقه دار بوده که با استفاده از فضای مجازی مالباختگان را که اکثرا از مالکین کارخانه ها و یا کارگاه های تولیدی بودند و نیز تبلیغات زیادی هم در راستای تولیدات خود داشتند را شناسایی نموده و با ایجاد رابطه خود را به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق با چرب زبانی از صاحبان شرکت ها کلاهبرداری می کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهار داشت: ارزش اقلام مکشوفه از انبار‌های محل نگهداری کالا‌های کلاهبرداری شده بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما