شناسهٔ خبر: 46503658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رفع مشکلات جامعه با ایجاد مکتب شهید سلیمانی

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: ایجاد مکتب شهید سلیمانی در فضای فکری مسئولان کشور باعث می‌شود تا با استفاده از ظرفیت نخبگان علمی مشکلات جامعه حل شوند.

صاحب‌خبر -

جلیل دارا، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوق پیدا کردن پایان نامه‌ها به سمت و سوی شخصیت سردار سلیمانی اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید در حوزه پایان نامه ها، تدوین کتب، همایش‌های علمی موضوع مدنظر خود را برای معرفی شخصیت سردار سلیمانی قرار دهند.

او افزود: یک همایشی را بسیج اساتید با همکاری دانشگاه تهران با موضوع مکتب امنیتی جمهوری اسلامی در تدارک دارد تا با تاکید بر شخصیت شهید سلیمانی برگزار شود. امیدواریم نتیجه این اقدامات این باشد که کارگزاران تمدن سازی مانند شهید سلیمانی را در دانشگاه‌ها تربیت کنیم و تحویل جامعه دهیم تا با حضور این شخصیت‌ها مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف حل شوند.

دارا تصریح کرد: نگاه همیشگی به توان و تولید و نیرو‌های کارآمد داخلی یکی از ویژگی‌های خوب شهید سلیمانی و مکتب او بود و ایجاد آن در فضای فکری مسئولان باعث می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی، استادان و نخبگان علمی دانشگاه‌ها مشکلات کشور بیش از پیش حل شوند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ اضافه کرد: دلیل معرفی کردن شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب توسط مقام معظم رهبری این است که نه تنها مردم ایران، بلکه مسئولان ملت‌های دیگر هم از این بزرگوار به عنوان شخصیتی کارآمد و موثر یاد می‌کنند. باید بتوانیم در دانشگاه‌ها به همت استادان و همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی به تبیین این شخصیت بزرگوار بپردازیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما