شناسهٔ خبر: 46496637 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شورا‌های اسلامی روستا‌ها از مهمترین نهاد‌های غیردولتی

فرماندار اشکذر گفت: شورا‌ی اسلامی روستا‌ از مهمترین نهاد‌ غیردولتی است که نقش مهمی در به هدف رساندن برنامه‌های توسعه پایدار روستایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه شورا‌های اسلامی روستا‌ها از مهمترین تشکل‌ها و نهاد‌های غیردولتی هستند که نقش مهمی در اجرا و به هدف رساندن برنامه‌های توسعه پایدار روستایی دارند، گفت: توسعه پایدار روستایی در گرو مشارکت اجتماعی مؤثر نخبگان است و باید افراد توانمند، با استعداد و با انگیزه وارد عرصه انتخابات شوند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شورای روستا‌های بخش مرکزی و خضرآباد خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان از ساعت ۸ روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (به مدت هفت روز) ادامه خواهد داشت.

او افزود: داوطلبان عضویت در این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی و عشایری می‌توانند به چهار روش اقدام به نام نویسی کنند که به داوطلبان توصیه می‌شود برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حتی‌الامکان از روش‌های غیرحضوری جهت ثبت‌نام استفاده کنند.

فرماندار اشکذر در ادامه با تأکید بر ایجاد شور و نشاط سیاسی از سوی ریش‌سفیدان، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه، فعالان احزاب سیاسی و اجتماعی و سایر اقشار و متنفذین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، خواستار تشویق و ایجاد انگیزه در نخبگان جامعه برای ورود به عرصه انتخابات شد.

انتخابات همزمان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

نظر شما