شناسهٔ خبر: 46489939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای پویش زنجان همدل 2 برای آزادی زندانیان/ استقبال از برنامه‎‌های نوروزی شبکه اشراق

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تقدیر از نیات خیر مردم مومن استان در مشارکت با پویش زنجان همدل گفت: این پویش با عنوان زنجان همدل 2 تا نیمه ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز آزادی مابقی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشتشان به کانون خانواده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

سیدمحسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آمادگی کامل شبکه استانی اشراق را برای راه اندازی پویش عید تا عید برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران در ایام مبارک عید مبعث تا میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اعلام و اظهار کرد: قطعا با زندانی شدن یک فرد، لطمه سنگینی بر پیکره خانواه او وارد می شود و این مسئله می‌تواند جامعه را با بحران های فراوانی روبرو سازد.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان با تمام توان و قدرت و با بهره‌گیری از ظرفیت صدا، تصویر، خبر و فضای مجازی به دنبال آزادی حداکثری زندانیان جرائم غیر عمد در این ایام فرخنده و با سعادت خواهد بود.

مدیرکل صدای و سیمای مرکز زنجان با تقدیر از نیات خیر مردم مومن استان در مشارکت با پویش زنجان همدل تصریح کرد: این پویش با عنوان زنجان همدل ۲ تا نیمه ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز آزادی مابقی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشتشان به کانون خانواده خواهد بود که در این طرح هم ۸۷ زندانی آزادسازی خواهند شد.

لطیفی در ادامه با اشاره به استقبال از برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای زنجان گفت: نوروز امسال ۹ هزار دقیقه برنامه پخش شد که شامل برنامه‌هایی از جمله یـاز نفسی، بایرام گجه‌لری، بهار نغمه سی، نغمه‌لر و انسان سالم، مسابقه تلویزیونی زنده، برنامه‌های تامینی، پخش روزانه ۲ فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و دو سریال تلویزیونی درکنار مستندهای نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر بود.

وی افزود: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه‌هایی مانند اولکمیزه بهار گلیپ، بسته‌های آموزشیvox pop-psa در خصوص بیماری کرونا، بوی جوی مولیان، بهارانه، بهار سسی، هزار ترانه و اجرای مشترک مراکز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، به مدت ۴ هزار و ۱۴۰ ددقیقه همراه شنوندگان زنجانی و استان‌های شمالغرب بود.

رئیس رسانه استانی از تولید و پخش بیش از یک هزار و ۹۶ دقیقه برنامه در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: تولید و پخش ۹۰ خبر رادیویی، ۱۲۰ خبر تلویزیونی، ۱۱۶برنامه تولیدی و ۳۶ گفتگوی زنده خبری ره آورد همکاران این معاونت در ایام پایانی سال۹۹ و نوروز بود.

لطیفی برنامه‌های تولید شده در معاونت فضای مجازی را ۲۵۸ مورد اعم از۳ اینفوگرافیک، ۱۸ نماهنگ، ۲۲۸ ویدئو، ۶پوستر و ۳موشن گرافیک بمدت۷۴۴ اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید ۱۶۰ اسلاید و بازپخش۵ هزار و ۷۶۰ مورد از اسلایدهای تولیدی و ارسالی مخاطبان در رادیو نما خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ مورد زیرنویس اطلاع رسانی هم در این ایام از شبکه اشراق پخش شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

نظر شما