براساس نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت.
ایکوپرس- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: این شرکت در بهمن ماه ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴ در شاخص رضایت مشتریان، در میان خودروسازان داخلی دارای بیش از ۱۰ نمایندگی، رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.
وی ادامه داد: در سالی که گذشت، صنعت خودرو همچون سایر بخشهای کشور به دلیل مقابله با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمهای ظالمانه و شیوع بیماری کووید ۱۹، با دشواریهای بسیار روبرو بود، اما از آنجا که هدف اصلی ایساکو، ارایه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان است، تلاش دو چندانی در این مسیر صورت گرفت و موانع، به فرصتهای رشد بدل شد و با انجام اقدامات اصلاحی و قرار گرفتن در مدار توسعه پایدار، این موفقیت برای خودروساز بزرگ کشور به دست آمد.∎
نظر شما