شناسهٔ خبر: 46479242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای بدن شهید ناجا در فارس اهدا شد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی استان فارس گفت: «محمدحسین دهقانی» اولین شهید سال ۱۴۰۰ ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: ۱۲ فروردین ماه سال جاری، ماموران انتظامی کلانتری « ۱۸ ولیعصر» شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان شهید «رادفر» به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با این مامور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرد و متواری شد. 

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه «محمدحسین دهقانی» ۳۱ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت که به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا شد.

حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت های متعدد به چشم می خورد، خاطرنشان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متاسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم است، تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.

نظر شما