شناسهٔ خبر: 46472921 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

کارگاه بین‌المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می‌شود

دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کارگاه بین‌المللی «آموزش بالینی و دنیای مجازی؛ به سوی زندگی دوم» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین کنفرانس بین‌المللی آموزش پزشکی پنجم آوریل ۲۰۲۱ توسط دانشگاه کربلا و دانشگاه بین‌المللی مجازی الصدیق با عنوان «آموزش پزشکی هوشیار اساس سیستم سلامت یکپارچه است» برگزار می‌شود.

در این همایش بین‌المللی کارگاهی با عنوان «آموزش بالینی و دنیای مجازی: به سوی زندگی دوم» توسط دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می‌شود.

این کارگاه مجازی روز دوشنبه پنجم آوریل ۲۰۲۱ مصادف با ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این رویداد علمی آموزشی بین‌المللی می‌توانند به سایت همایش به نشانی www.sivu.alsadiquni.com مراجعه کنند.

از محور‌های مورد بحث در کارگاه مذکور می‌توان به مفاهیم و چشم انداز‌های زندگی دوم، آموزش و یادگیری در جهان‌های غوطه وری سه بعدی: آموزش پیامد‌های استفاده از محیط‌های مجازی، مسائل حریم خصوصی و فرهنگی و کنترل محیط‌های مجازی، مسائل روانی اجتماعی در محیط زندگی دوم اشاره کرد.

نظر شما