شناسهٔ خبر: 46463934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ثبت‌نام 21 داوطلب میان دوره‌ای مجلس در حوزه گچساران و باشت

فرماندار گچساران گفت: با پایان زمان نام نویسی تعداد 21داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از فارس، علیرضا اتابک: با رد اعتبار نامه نماینده سابق گچساران و باشت نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مدت یک هفته انجام شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تعداد ۲۱ نفر داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: نام نویسی از داوطلبان از ساعت ۸ بامداد روز یک‌شنبه هشت فروردین لغایت ۱۴ فروردین تا ساعت ۱۸ امروز ادامه داشت.

فرماندار گچساران عنوان کرد: با پایان زمان نام نویسی تعداد ۲۱ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: از مجموع ثبت‌کنندگان تعداد ۲۰ نفر آقا و یک نفر خانم برای کرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که میانگین سنی این افراد بین ۳۶ الی ۶۶ سال سن است.

اتابک در ادامه به مدرک تحصیلی این افراد اشاره و ابراز کرد: ١۶ نفر از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و پنج نفر دارای مدرک دکترا هستند.

وی اذعان کرد: از مجموع داوطلبان نام‌نویسی شده در انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران ٩نفر کارمند، سه نفر بازنشسته، سه نفر وکیل، ٢نفر پزشک، ٢نفر فرهنگی و یک نفر بازنشسته است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: برخی از این داوطلبان با مراجعه حضوری به فرمانداری نام نویسی کردند.

به گزارش فارس، نام نویسی از داوطلبان از ساعت هشت هشتم فروردین ماه لغایت ۱۴ فروردین ماه به مدت یک هفته انجام می‌شود.

روش ثبت نام در این دوره از انتخابات به سه شیوه اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه و مراجعه حضوری به حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد بود.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان‌های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

نظر شما