شناسهٔ خبر: 46432830 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درگذشت

در پی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی ورودی مهر ۹۵ دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس و معاون این دانشگاه در پیام هایی جداگانه درگذشت این دانشجو را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در متن پیام دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است:

" انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر اندوهبار درگذشت دانشجوی کوشای دانشگاه، سرکار خانم مهسا اکبری باعث تاسف و تاثر فراوان شد.

این جانب ضمن عرض تسلیت به دانشجویان و اساتید دانشکده دندانپزشکی، از خداوند منان برای روح آن مرحوم آمرزش و مغفرت و برای خانواده محترم وی صبر و شکیبایی مسئلت دارم."

همچنین، دکتر محمد علی امام هادی معاون، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت این دانشجو را تسلیت گفت . متن این پیام به شرح ذیل است:

"جای اندوه و تأثر دارد که باز هم در بهار طبیعت و نوبهار زندگانی، شاهد از دست رفتن یکی دیگر از ‏دانشجویان فرهیخته‌ دانشگاه ، سرکار خانم مهسا اکبری، دانشجوی رشته‌ ‏دندان‌پزشکی هستیم. جوان‌مرگی از یک سو، و از دست رفتن یکی از نخبگان کشور از سوی دیگر، ‏مصیبت را دوچندان می‌کند.‏

به جامعه‌ این دانشگاه به‌ویژه جناب دکتر زالی رییس ‏دانشگاه، دکتر محسن دالبند رییس دانشکده دندان‌پزشکی، دانشجویان ، هم‌کلاسی‌ها و ‏دوستان خانم مهسا اکبری، هم‌چنین خانواده‌ بزرگوار و داغدار ایشان تسلیت عرض کرده و آرزوی شکیبایی برای ‏بازماندگان، و آرامش و رحمت الهی برای روح این دانشجوی گرامی دارم.‏"

نظر شما