شناسهٔ خبر: 46431107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هر چه تلاش میکنیم،در تجمعات بر باد میرود+فیلم

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:هزاران نفر بدون هیچ پروتکلی دور هم جمع شده اند و در روزهای آینده قطعا شمار زیادی از آنها و حتی افرادی که در تجمع نبوده اند به علت سرایت ویروس به آنها کارشان به مراکز درمانی کشیده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،دکتر ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ،امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز تصاویر مراسمی با حضور چند هزار نفر در شهرستان شوش را دیدم و تاسف خوردم که چگونه تلاش و زحمات همکاران ما در نظام سلامت و سایرارگان ها برای مهار موج کرونا در حال تلف شدن است.

وی گفت:هزاران نفر بدون هیچ پروتکلی دور هم جمع شده اند و در روزهای آینده قطعا شمار زیادی از آنها و حتی افرادی که در تجمع نبوده اند به علت سرایت ویروس به آنها کارشان به مراکز درمانی کشیده خواهد شد.

 ابول نژادیان گفت:همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان خوزستان بیش از دو ماه در حال مقاومت در برابر کرونای جهش یافته هستند و خسته و فرسوده شده اند اما در این تجمعات زحماتشان تلف میشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:انتظار داریم دستگاه های مسئول و فرمانداری ها نظارت بیشتری بر عدم برگزاری این مراسمات داشته باشند تا جان های بیشتری گرفته نشود. فکری به حال مراسمات و تجمعات نشود کرونا در خوزستان جمع نخواهد شد.
انتهای پیام/

نظر شما