شناسهٔ خبر: 46403899 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجهیز غالب مجتمع‌های مسکونی شهر صدرا به فیبر نوری

مدیر مخابرات منطقه فارس، گفت: در بخش اعظم شهر جدید صدرا زیر ساخت تمام طرح های مخابرات تکمیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرشید ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس،  با اشاره به مشکلات ارتباطی در شهر جدید صدرا و وضعیت واگذاری خط تلفن ثابت و اینترنت، بیان کرد: در بخش اعظم شهر جدید صدرا زیر ساخت تمام طرح های مخابرات منطقه  تکمیل شده است.

او، تصریح کرد: تجهیزات فنی در غالب بخش های شهر صدرا نصب شده که به طور مشخص در کوچه های البرز سه، پنج و هفت همه مجتمع های آپارتمانی به فیبر نوری و زیرساختهای ftth تجهیز شده اند.

ایزدی، ادامه داد: در قسمت های ویلایی به دلیل گستردگی و تراکم جمعیت نیاز به ثبت درخواست تلفن ثابت است که پس از آن، تمام درخواست ها بررسی و ترتیب اثر داده می شود.

مدیر مخابرات منطقه فارس،  افزود: هم استانی‌های گرامی از دو طریق می توانند برای دریافت تلفن ثابت اقدام کنند که در روش اول با مراجعه به سایت مخابرات منطقه فارس به آدرس fars.tci.ir و سایت شرکت مخابرات ایران، اطلاعات درخواستی را تکمیل کرده و پس از مدتی اقدامات لازم برای کشیدن خط تلفن ثابت انجام می شود.

او، اضافه  کرد: در روش دوم  فرد متقاضی با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شیراز و ثبت درخواست تلفن ثابت، اقدامات برای کشیدن خط تلفن با بررسی های لازم در  مدت زمان مشخص انجام می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

نظر شما