شناسهٔ خبر: 46399766 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا:

هوشمند سازی مرز‌ها در اولویت مرزبانی است/کشف ۱۳۴ تن مواد مخدر در مناطق مرزی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: هوشمند سازی مرز‌ها در سال جدید در اولویت مرزبانی قرار گرفته و با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا پس از بازدید از مرز‌های شمالی استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: هوشمند سازی مرز‌ها در سال جدید در اولویت مرزبانی قرار گرفته و با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

او ضرورت هوشمندسازی مرزهای کشور را خاطر نشان کرد و گفت: در سال جدید، جدیت بیشتری در راستای مبارزه با قاچاق خواهیم داشت و کمر همت را بسته ایم تا با عمل به وظایف شرعی خود شعار سال را عملی کرده و   بیش از پیش با قاچاق مبارزه کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه افزود: اتفاقات اخیر و تحرکات دشمنان در اطراف مرز‌های شمال غرب کشور را زیر رصد قرار داده و با تمام توان آماده هر گونه پاسخ گویی به تعرزات مرز‌های میهن اسلامی هستیم.

سردار گودرزی در ادامه با بیان اینکه از قاچاق بی رویه‌ای که از مرز‌ها عبور می‌کند حتما جلوگیری خواهیم کرد اضافه کرد: ٢ هزار و ٢۵٠ میلیارد تومان انواع کالا‌های قاچاق در سال ۹۹ درمرز‌های کشور توسط مرزبانان غیور و پر تلاش میهن عزیزمان کشف و ضبط شده که نشان از همت مرزبانان در مقابله با پدیده شوم قاچاق دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در سال گذشته ۱۳۴ تن مواد مخدر نیز در مناطق مرزی کشور از سوداگران مرگ کشف شد که ۲۸ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش نشان می‌دهد، همچنین در این مدت ۸۹ هزار راس احشام کشف شده است.

این مقام ارشد ناجا ادامه داد: کشفیات سلاح نیز در سال ۹۹ حدود ۲۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/گ

نظر شما