شناسهٔ خبر: 46398863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در سفر نوروزی رئیس قوه قضائیه به استان لرستان مطرح شد؛

رئیسی: ماموریت اصلی ما اجرای عدالت است/ به‌دنبال رفع مشکلات مردم هستیم

آیت الله رئیسی با اشاره به تشکیل جلسات در استان و تصمیم برای رفع مشکلات، گفت: ماموریت ما اصلی اجرای عدالت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعیاد شعبانیه را به مردم با صداقت، با صفا، متدین و شهیدپرور لرستان تبریک عرض می کنم و از خدا می خواهیم تا برکاتش را بر این استان، کشور و نظام مقدس اسلامی و امت اسلامی نازل فرماید.

وی افزود: امروز توفیقی است که در استان لرستان باشیم اما قرار بود زودتر از این به استان سفر کنیم که شرایط کرونایی سبب تاخیر این سفر شد و همچنین مایل بودیم خدمت مردم و اجتماعات مردمی در مرکز استان و شهرستانها باشیم ولی شرایط کرونا اجازه نمی دهد اما امروز در خدمت برخی از مسئولین خواهیم بود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: قبل از سفر به هر استانی هیاتی برای بررسی به استان اعزام می شود که در این راستا 22 نفر از همکاران ما به تمام نقاط استان سفر کردند و شرایط همکاران و سازمان های اداری و دادگستری را بررسی کردند و گزارشات آماده شد.

آیت الله رئیسی عنوان کرد: در شورای قضایی استان با نماینده مقام معظم رهبری و استاندار و همکاران قضایی در این نشست که متشکل از مسئولین عالی قضایی و استان است بررسی های لازم صورت می گیرد و تصمیماتی برای رفع مشکلات می گیریم و بخش هایی که باید در مرکز دنبال کنیم را پیگیری می کنیم.

وی بیان کرد: همچنین نشستی هم با همکاران قضایی و سازمان های وابسته به دادگستری، نشستی با مدیران در شورای اداری، با اقشار و نماینده های استان داریم و در این سفر آنچه بررسی می شود امیدواریم منشا گشایش در زندگی مردم و در جهت ماموریت اصلی که اجرای عدالت باشد، این عدالت را دنبال کنیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید ادای احترام کرد به 6300 شهید استان لرستان به خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان استان که سندهای زنده هستند از دفاع قدس و از جانفشانی و مقاومت در راه حق و اداری احترام کنیم به مفاخر بزرگ و نام آور استان که نه برای استان که برای کشور افتخارهستند.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما