شناسهٔ خبر: 46388354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانشگاه‌ها باید از مکتب شهید سلیمانی پیروی کنند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: مکتب سردار سلیمانی یک مکتب راهگشا و ماندگار در گام دوم انقلاب اسلامی است که دانشگاه‌ها باید از آن پیروی کنند.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نامه حاج قاسم سلیمانی به طور خاص مربوط به دخترشان فاطمه است و به ۲۰ زبان زنده دنیا هم ترجمه شده و هدیه‌ای به دختران و پسران جهان است.

او افزود: نامه حاج قاسم سلیمانی با محتوی مسائل انسانی به صورت عام برای فرزندان معنوی ایشان یعنی دختران و پسران ایران و جهان است و به همین علت بسیج دانشگاه تهران این افتخار را داشته است تا از مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه به صورت همه جانبه استفاده کند.

سیف تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی مانند مکتب امام خمینی (ره) که در پیشبرد انقلاب نقش داشت، راهگشا و ماندگار در گام دوم انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه جاودانه شدن مکتب شهید سلیمانی با خون ایشان راهی است که در آن اسارت وجود ندارد و قله‌های آن دست یافتنی است، تاکید کرد: شهید سلیمانی در صحنه عمل نشان داده اند که در مبارزه با داعش و استکبار جهانی هیچ گاه نباید ناامید شد و باید با تمام قوا و فکر و وجود برای آزادی مردم مخصوصا مردم ستم دیده کشور‌های همسایه همکاری کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران ادامه داد: شهید سلیمانی خود را به عنوان مرد میدان شناساند و نشان داد که در مقابل زورگویی‌های آمریکا، اسرائیل و جهان خواران هیچ گونه سازشی وجود ندارد و این موضوع به عنوان یک بحث جدی برای دانشجویان وجود دارد.

سیف تاکید کرد: مکتب سردار سلیمانی یک الگوی مناسب با مکتب حسینی و شهادت به ویژه برای دانشجویان کشور است  و باید در دانشگاه و جامعه از آن پیروی کرد .

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما