شناسهٔ خبر: 46372583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واژگونی ۲ خودرو در محورهای سمنان ۵ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: واژگونی دو خودرو در محورهای این استان منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: واژگونی دو خودرو در محورهای استان سمنان منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: بنابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان، بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ محور سمنان- دامغان، چهار نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: عوامل امداد و نجات از پایگاه‌ آهوان به محل وقوع حادثه اعزام و مصدومان نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی بیان کرد: عباس بینایی، علی‌اصغر دیهیم‌فر و امیرحسین رضوانی ازجمله نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر بودند که در این عملیات به امدادرسانی پرداختند. 

واژگونی پیکان‌وانت در محور شاهرود- دامغان

وی اضافه کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه پیکان‌وانت در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود- دامغان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان گزارش شد.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان عنوان کرد: امدادگران هلال احمر از پایگاه‌ نعیم‌آباد به محل وقوع حادثه اعزام شدند و به امدادرسانی پرداختند.

محمدخانی با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدومیت یک نفر شد، ادامه داد: فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر که در این عملیات حضور داشتند، محمدمهدی حق‌گو، مجید حکیمی و محمد نظربیگی بودند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما