شناسهٔ خبر: 4636154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون اول رییس جمهور وارد ایلام شد

خبرگزاری شبستان: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به هماره تنی چند از مسئولان کشوری با استقبال استاندار و مسئولان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون اول رییس جمهور، بعد از حضور در فرودگاه شهدای ایلام و ادای احترام به شامخ شهدای گمنام این استان واقع در بهشت رضا(ع) این شهر، از پایانه مرزی مهران بازدید خواهد کرد.

 

بازدید هوایی از میدان نقتی آذر، افتتاح و بازدید از شبکه آبیاری سد دویرج از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به این استان خواهد بود.

 

همچنین مراسم افتتاح شبکه آبیاری سد دویرج برگزاری خواهد شد و در این مراسم آقای چیت چیان وزیر نیرو در خصوص این طرح سخنرانی خواهد کرد.

 

بازدید هوایی از شبکه آبیاری و زهکشی منطقه دشت عباس و حضور در کارگاه موسسه نصر به عنوان پیمانکار طرح زهکشی و آبیاری منطقه دشت عباس از دیگری برنامه های سفرمعاون اول رییس جمهور به ایلام است.

 

 اسحاق جهانگیری، همچنین در نشستی با حضور مدیران و مسئولان استان، مسائل و مشکلات استان را بررسی و سپس در نشت شورای اداری این استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دوایر دولتی این استان حضور خواهد یافت.

 

پایان پیام/

نظر شما