شناسهٔ خبر: 46339091 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند

سردار هداوند گفت: نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند،باید بگونه‌ای عمل نماییم که همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار"حمید هداوند" جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ششمین قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه همه تلاش و توان خود را باید صرف امنیت و آرامش مردم کنیم و بگونه‌ای عمل نماییم که خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد نشود، بیان داشت: باید تلاش کنیم که امنیت و آرامش در لایه‌های مختلف اجتماع جاری و ساری شود و احساس امنیت در وجود شهروندان نقش پیدا کند و این مهم جز با تلاش، دوندگی، ایثار و مجاهدت شبانه روزی تحقق پیدا نخواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت‌های خرد توسط افراد معتاد متجاهر انجام می‌شود، عنوان داشت: باید همچون گذشته معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شوند.

سردار هداوند گفت: در ایام نوروز که در واقع مردم در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند لازم است به گونه‌ای عمل نماییم که مال و منزل آنان در امان باشد و با سرعت عمل خود باید سارقان و زورگیران را زمین گیر نماییم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند، بیان داشت: باید بگونه‌ای عمل نماییم که همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم و این مهم تنها با هم افزایی و تلاش دوچندان اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه امروز شما مسئول هستید و تا در این مسئولیت و جایگاه هستید تلاش نمایید که دین خود را ادا نماید، بیان داشت: هیچ گونه اهمال و کم کاری در خدمت به مردم پذیرفته نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما