شناسهٔ خبر: 46319893 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ویژه دانشجویان دانشگاه تهران؛

جشنواره فرهنگی «فیلم و عکس دوران کرونا» برگزار می‌شود / مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین

جشنواره فرهنگی و هنری «فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره فرهنگی و هنری «فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف استفاده از ابزار هنری عکس و فیلم برای مواجهه با چالش‌ها و فرصت‌های دوران کرونا و با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانشگاهی در محور‌های  کرونا و یاددهی یادگیری الکترونیک؛ کرونا و زندگی دانشجویی؛ کرونا و کسب و کارها؛ کرونا و فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویان؛ کرونا و مناسبات فرهنگی و اجتماعی؛ کرونا و فرهنگ رعایت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی؛ کرونا و مسئولیتپذیری اجتماعی؛ کرونا و گذران اوقات فراغت برگزار می‌شود.

دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار خود تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات و جشنواره‌های اداره کل فرهنگی و اجتماعی به آدرس culfest.ut.ac.ir مطابق شیوه‌نامه اجرایی این جشنواره آثار خود را بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، آیین اختتامیه جشنواره اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد .

 

منتشر  نشود عید////جشنواره فرهنگی و هنری «فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می شود / مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین

 

نظر شما