شناسهٔ خبر: 46314932 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۵۶ درصدی تردد‌ها در ورودی خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان گفت: در این مدت هیچ گونه تلفات جاده‌ای نداشتیم و انتظار ما از رانندگان و مردم این است که همراه و همکار ما باشند .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری در حاشیه بازدید از محور"بجنورد- شیروان" و کلانتری چناران شهر گفت : به شکر خدا یکی از توفیقاتی که نصیب بنده و همکارانم شده است همین خدمت رسانی به مردم  شریف در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید 

او با اشاره به اینکه کارکنان پلیس به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستند، افزود: در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو و همچنین ۲۰۰ واحد گشت پیاده، خودرویی و موتوری فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بسیار ارزشمند است، گفت : همراهی و همکاری مردم عزیز با پلیس و توجه آنان به توصیه‌های و هشدار‌های پلیسی، باعث می‌شود تا حوادث و جرائم کمتر شود.

سردار مظاهری با بیان اینکه استان خراسان شمالی به عنوان با الرضا (ع) سالیانه در این ایام محل تردد بیش از ۲۰ میلون جمعیت است، لذا انتظار ما از مردم این است که با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

 او  با اشاره به اینکه خدا را شاکریم از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون هیچ گونه تلفات جاده‌ای نداشتیم، یاد آور شد: با بررسی‌های انجام شده تردد در ورودی استان ۵۶ درصد و در خروجی‌های استان نیز ۵۱ درصد افزایش داشته و همین امر می‌طلبد تا رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد هیچگونه حوادث تلخ نباشیم.

سردار مظاهری با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تمام پرسنل انتظامی استان که با جان و دل برای امنیت و آرامش مردم پای کار هستند، افزود: امید واریم تا این خدمت و این تلاش دلسوزانه که به مردم عزیز در حال انجام است مورد رضایت پروردگار قرار گرفته باشد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در کنار تمام اقداماتی که انجام می‌شود مردم نیز باید همواره یاریگر ما باشند، گفت: در این ایام برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها نیز توصیه می‌شود تا شهروندان هشدار‌ها را جدی بگیرند.

او  با تاکید بر اینکه امنیت بسیار مطلوبی در سطح استان برقرار است افزود : خدا راشاکریم که سرقت‌های مسلحانه، طلافروشی و .. به صفر رسیده و فقط سرقت‌های خرد کمی نگران کننده است که اگر شهروندان به توصیه‌های و هشدار‌های پلیس توجه کنند قطعا امنیت پایدار تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ه

نظر شما