شناسهٔ خبر: 46314358 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گام‌های بلند مخابرات در خوزستان/ ارتباطات در ویس و ملاثانی پایدارتر شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات فنی و برقراری مسیر جدید فیبر نوری به سمت شوشتر، ارتباطات در شهر‌های ویس و ملاثانی پایدارتر شد.

صاحب‌خبر -

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان جهت پاسخگویی به نیاز ارتباطی شهروندان، پایداری ارتباطات در شهر‌های ویس و ملاثانی شهرستان باوی انجام شد.

او افزود: با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه، پروژه پایداری ارتباطات در شهر‌های ویس و ملاثانی باوی با اجرای مسیر دوم فیبر نوری به سمت شهرستان شوشتر و نصب تجهیزات فنی انتقال پیشرفته محقق شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با برقرار شدن مسیر ارتباطی جدید بین شهر‌های ملاثانی به سمت شوشتر این امکان فراهم شد تا در صورت بروز اختلال، ارتباطات ویس و ملاثانی باوی به شبکه سراسری متصل باقی بماند و شبکه ارتباطی در این شهرها، پایداری خود را حفظ کند.

براساس این گزارش؛ با توجه به اهمیت و نقش تکنولوژی نوین مخابراتی در مراکز مهم صنعتی، نیروگاه‌ها و سدها، و نیاز به توسعه زیر ساخت شبکه ارتباطات بر بستر فیبر نوری و خدمات مخابرات منطقه خوزستان، تجهیزات پیشرفته انتقال نوری طی روز‌های اخیر در سایت سدگدار مسجدسلیمان نصب و راه اندازی شد.

انتهای پیام/گ

نظر شما