شناسهٔ خبر: 46313351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ساکت: اسکوچیچ از نگرش فوتبالی نویدکیا غافلگیر شده بود/ دهکده المپیک را در اصفهان بنا خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان از برنامه های سال آتی خود در این باشگاه صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص بازگشتش به این باشگاه و انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: سپاهان یک باشگاه پر قدمت و پر افتخار است که یک تاریخ غنی، یک دهه پرافتخار و چهره‌ها و شخصیت‌های بزرگی دارد. امثال محرم نویدکیا، محمود کریمی، هادی عقیلی، رحمان احمدی، سید مهدی سیدصالحی و چهره های بزرگی مثل مرحوم حریری و مرحوم یاوری بزرگ که از دست دادنش حادثه تلخی در سال ۹۹ بود.

وی افزود: زمانی که ما به مجموعه سپاهان برگشتیم این را یقین داشتیم که ظرفیت فنی داخل مجموعه سپاهان به قدری بالاست که می‌توانیم از آن استفاده کنیم و دیگر زمان آن که ظرفیت فنی را از جاهای دیگر عاریه بگیریم گذشته است. من طی دو سه جلسه نشستی که با محرم نویدکیا داشتم دیدم چقدر به مسائل روز فوتبال دنیا اشراف دارد و به روز است و تعقیب می‌کند و چقدر بازیکنان را به خوبی و درستی می‌شناسد و این را من نمی‌گویم. آقای اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی که شخصیت محترم و پرتلاشی است و برای او در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم طی یک جلسه که با نویدکیا داشت گفت که از دیدگاه و نظرات او نسبت به فوتبال چقدر غافلگیر شده است. ما بحث سپردن مسئولیت فنی تیم به محرم نویدکیا را مطرح کردیم و با استقبال و حمایت جناب آقای عظیمیان، هیات مدیره و مجموعه باشگاه روبرو شد و دیدید که اتفاق خوبی هم رخ داد.

مدیرعامل سپاهان در مورد عیدی به هواداران سپاهان گفت: عیدی ما به هواداران سپاهان و مردم خوب اصفهان تکمیل شدن ورزشگاه نقش جهان است که به همت کارخانه فولاد مبارکه و اعضای آن قرار است در موردش اقدام شود و در کنار قول حمایت از آن پروژه ساخت دهکده المپیک در اصفهان داده شده است که با توجه به ظرفیت موجود در استان مورد نیاز است. البته عیدی اصلی را تیم سپاهان و همچنین تیم‌های مختلف در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان که با توجه به محدودیت های کرونایی و... نام سپاهان را بار دیگر بالا بردند خواهند داد و من معتقدم که آسیا دلتنگ سپاهان است.

ساکت در مورد وعده بازگشت به دوران طلایی سپاهان هم گفت: همه تلاش مجموعه از ابتدا همین بوده است و در همین مسیر قدم بر می‌داریم. از پرسنل و اعضا و مدیران و کارشناسان مجموعه فولاد مبارکه تا اعضای باشگاه و تیم و همچنین هواداران خوب ما که جایشان واقعا در نقش جهان خالیست و دلتنگ شان هستیم و امیدوارم هرچه زودتر آنها را کنار خودمان ببینیم.

او در پایان به عنوان خاطره خود از نوروز هم توضیح داد: در ایام نوروز معمولا یا با باشگاه یا تیم ملی در اردوهای خارجی حضور داشتیم و زیبایی هفت‌سین ایرانی همیشه مسئولان هتل و خارجی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌داد و در موردش سوال می‌پرسیدند و فلسفه آن را جویا می‌شدند که توضیح می‌دادیم. هنگام سال تحویل تلویزیون جمهوری اسلامی ایران را برای بچه ها پخش می‌کردیم و همه دور هم جمع می‌شدیم و بعد از تحویل سال هم دیگر را در آغوش می‌کشیدند و بعد ما را در آغوش می‌کشیدند و طلب عیدی می‌کردند و ما هم آنجا یا دلار یا یورو یا درهم به آنها می‌دادیم

حجم ویدئو: 54.71M | زمان ویدئو: 00:14:29

نظر شما