شناسهٔ خبر: 46307177 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ترافیک روان در اغلب جاده‌های کشور/کاهش ترددها در روز سی اسفند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان در اغلب جاده‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت جاده‌ها، گفت: بارش پراکنده باران در جاده‌های استان‌های شرقی کشور ترافیک نیمه سنگین ایجاد کرده و در جاده‌ی چالوس بعد از شهرستانک تا گچسر و جاده هراز تونل تکاور تردد بدون توقف و در حال حرکت است.

وی ادامه داد: همچنین در سایر جاده‌های کشور تردد روان و بدون مشکل است و البته میزان تردد در جاده‌های کشور در روز از ۳۰ اسفند نسبت به روز ۲۹ اسفند کاهش یافته است .

سرهنگ شیرانی افزود: بررسی وضعیت تردد‌ها بیانگر پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در این ایام در جاده‌های کشور و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است که از هموطنان عزیز بابت همکاری و رعایت این توصیه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای کشور در گروه قرمز و زرد و زرد و آبی کماکان ادامه دارد و اعمال جریمه و نمره‌ی منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز همزمان انجام می‌گیرد.

سرهنگ شیرانی در پایان در مورد توصیه‌های مهم به شهروندان در هنگام رانندگی، گفت: از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نمایند بعد از هر 2 ساعت رانندگی در جاده‌های کشور به مدت 15 دقیقه استراحت نمایید، هیچ گاه در هنگام رانندگی با تلفن همراه صبحت نکنید و بستن کمربند ایمنی حتی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها را فراموش نکنید، همچنین پرهیز از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز به ویژه در راه‌های که جداشونده ندارند را در نظر داشته باشید.

 

نظر شما