شناسهٔ خبر: 46303551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اهتمام دولت در تکمیل و اتصال راه‌آهن رشت - کاسپین در سال ۱۴۰۰

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از مهم‌ترین اهداف دولت در گیلان را اتصال راه آهن رشت - کاسپین عنوان کرد و گفت: تکمیل هشت کیلومتر آزادراه باقیمانده از آزاد راه قزوین - رشت و اتصال راه آهن رشت - کاسپین از اهداف اصلی دولت در ماه‌های انتهایی خود در گیلان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز  به مناسب فرا رسیدن سال جدید و  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال ۹۹ سالی بسیار ساخت برای مردم بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته مردم به علت شیوع سنگین کرونا در گیلان سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کرده و واحدهای تولیدی متعددی در گیلان به علت محدودیت‌های اعمال شده به سمت تعطیلی رفته و کارگران با دغدغه‌های بیشماری رو به رو شدند.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمان در طی سال گذشته افرود: پرستاران و کادر درمانی در سال ۹۹ با تلاش‌های بی وقفه خود شیوع کرونا در کشور را و گیلان را کنترل و حتی تا پای جان‌خود از بیماران حمایت کردند.

استاندار گیلان با اذعان به اینکه فشارهای حداکثری استکبار علیه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است، بیان کرد: مردم با فداکاری، از جان گذشتگی و تحمل فشارهای سخت اقتصادی و مقاومت بی شائبه خود استکبار را از اعمال فشار حداکثری به کشور نا امید کرده و به اذعان رئیس جمهور آمریکا فشارهای علیه ایران با شکست مواجه شده است.

زارع با تأکید بر تحقق برنامه‌های دولت در گیلان بیان کرد: با پیگیری و تلاش‌های صورت‌گرفته یک‌هزار و ۹۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری و همچنین ۴۲۰ واحد تولیدی به چرخه بازگشته و برنامه صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری در گیلان محقق شده است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف دولت در گیلان را اتصال راه‌آهن رشت - کاسپین دانست و گفت: تکمیل هشت کیلومتر آزادراه باقیمانده از آزاد راه قزوین رشت و اتصال راه آهن رشت - کاسپین از اهداف اصلی دولت در ماه‌های انتهایی خود در گیلان است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

برچسب‌ها:

نظر شما