شناسهٔ خبر: 46298807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجازه ورود گردشگران هنجارشکن را به شهرستان طبس نمی دهیم

نماینده ناظر مجلس در شورای عالی گردشگری گفت: گردشگری سالم باید تقویت شود و اجازه ورود گردشگران هنجارشکن را به شهرستان طبس نمی دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام نصیرایی نماینده ناظر مجلس در شورای عالی گردشگری در نشستی که با مردم روستای خُروان علیا و سفلی گفت: گلایه به حق حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس ، در حوزه گردشگری و رعایت شئونات و فرهنگی اسلامی و منطقه را به مسئولان وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تذکر داده و مجدد نیز تذکر خواهم داد.

او افزود: خودم را در ردیف مسئولان مورد خطاب به ایشان می‌دانم و معتقدم مسئولین باید از سهل اندیشی نمایند و قطعاً اجازه بی‌بند باری، بی‌حجابی و بی‌عفتی را نخواهیم داد و نمی‌گذاریم عده‌ای گردشگرنما بخواهند به بهانه تفریحی و گردشگری شهرستان طبس را به حیاط خلوت بی حیایی‌های خود نمایند.

نماینده مردم شهرستان های فردوس طبس بشرویه و سرایان گفت :باید با قانون گذاری و اصلاح آیین نامه‌ها از صنعت گردشگری سال و حلال حمایت و با فساد و ولنگاری‌های این حوزه به شدت برخورد کرد.

او با اشاره به اینکه وقتی با جمعی از مسئولان به روستا، بخش یا قسمت از حوزه انتخابیه می‌رویم عنوان کرد: علاوه بر ایفای نقش نظارتی خود اگر احیاناً برخی از کار‌ها و مطالبات مردم انجام نشده یا عقب مانده همه در کنار هم تلاش می‌کنیم این عقب ماندگی‌ها و نواقص جبران شود.

کندی در احداث باند دوم محورهای طبس خسارت های جدی در پی خواهد داشت

نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان به احداث جاده یزد بهاباد نایبند اشاره کرد و گفت: مسئولین اگر به موقع تدبیر و اقدام نکنند و احداث باند دوم جاده یزد - طبس و ادامه آن طبس- بشرویه اخیر شود قطعاً شهرستان طبس همانند بشرویه که روزی قلب راه‌های چند استان کشور بوده دچار کاهش تردد و خسارت‌های جدی خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: جاده طبس بشرویه با طول مسیر ۸۳ کیلومتر از طریق روستای خروان و خدآفرید حق مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه و فردوس است و اگر این جاده که با آنان راه اصل مصوبه وزارت راه و شهرسازی را دارد احداث شود موجب صرفه جویی در سوخت و زمان خواهد شد به این بهترین انگیزه برای مدیران کشور است که در ساخت و تکمیل این پروژه مهم همت و تلاش بیشتری کنند.

او از خبر خوش برای مردم روستای خراوان علیا و سفلی رونمایی کرد و افزود: عملیات اجرایی فاز اول راه دسترسی جدید خروان به عنوان قسمتی از جاده طبس - بشرویه از مسیر خدآفرید در کال اَزگ بزودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان تصریح کرد: به زودی شاهد اخبار خوشی از تصمیمات اتخاذ شده در جهت باند دوم طبس به دیهوک و همچنین بهسازی جاده طبس_ ده محمد_ عشق آباد و بشرویه خواهیم بود و وقتی که اهداف اصلی جاده‌ای شهرستان تکمیل شود به جاده حلوان_ خوربیابانک هم باید پرداخته شود تا بازهم مسیری در راستای تقویت گردشگری و جذب مسافر اضافه گردد، اما اولویت بندی حکم می‌کند، روی مسیر‌های مهمتر از جمله موارد ذکر شده و نیز جاده عشق‌آباد_ پیرحاجات کار شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما