شناسهٔ خبر: 46293567 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی وزارت بهداشت:

سفر در نوروز ۱۴۰۰ خطرناک‌تر از پارسال است/ با شیوع کرونای انگلیسی مسافرت به صلاح نیست

لاری گفت: باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور و قدرت بالای ویروس، سفرهای نوروزی ١۴٠٠ نسبت به نوروز ١٣٩٩ خطرناک تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور و قدرت بالای ویروس، سفرهای نوروزی ١۴٠٠ نسبت به نوروز ١٣٩٩ خطرناک تر است و اقدام به سفر در شرایط حال حاضر بیماری کرونا در کشور به نفع ما و عزیزانمان نیست

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: از هموطنانمان درخواست داریم که از هرگونه برنامه ریزی برای اقدام به سفر برای تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

لاری بیان کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده است، تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، هرگونه سفر از و به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.شهرستان کشور در وضعیت قرمز و ۳۱ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در عین حال همچنان توصیه ما و همکارانمان در وزارت بهداشت به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنند تا با همراهی و کمک شما شاهد گذران روز‌های آرام و به دور از خطر در روز‌های آغازین سال جدید باشیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما