شناسهٔ خبر: 46265683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

از اول فروردین‌ماه انجام می‌شود؛

بازدید نوروزی برج میلاد با خرید آنلاین بلیت

بلیت بازدید از برج میلاد، به منظور سلامت عمومی شهروندان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام نوروز به تعداد محدود و صرفاً به صورت آنلاین و براساس زمان‌بندی به فروش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مجموعه برج میلاد در ایام نوروز پذیرای بازدیدکنندگان و شهروندان خواهد بود و به منظور رفاه حال شهروندان، بلیت بازدید از طبقات مختلف برج میلاد شامل سکوی دید باز، موزه مشاهیر، سکوی دید بسته، گنبد آسمان فقط بصورت آنلاین به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان به بازدید از مجموعه فرهنگی، هنری برج میلاد از ابتدای نوروز 1400 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی برج میلاد (www.miladtower.tehran.ir)، سایت تهران من (www.my.tehran.ir)، اپلیکیشن‌های تاپ و شاپ نسبت به خرید آن‌لاین بلیت برای بازدید در زمان مورد نظر اقدام کنند.

ساعت بازدید از مجموعه برج میلاد از ابتدای فروردین ماه از ساعت 9 تا 19 خواهد بود و برای رعایت فاصله اجتماعی بازدیدکنندگان فقط در ساعاتی که روی بلیط شان درج شده است می‌توانند از برج میلاد بازدید کنند.

همچنین، هر بلیت خریداری شده برای هر سانس صرفاً برای همان سانس قابل استفاده خواهد بود و امکان هیچ‌گونه تغییری در سانس بلیت خریداری شده وجود ندارد.

گردشگران لازم است تا چند دقیقه قبل از شروع زمان ذکر شده در بلیت، در محل ورودی برج حضور داشته باشند. استفاده از ماسک در طول بازدید از برج میلاد ضروری است و مجموعه برج میلاد از پذیرفتن افراد بدون ماسک معذور است.

این مجموعه در روز شنبه، 30 اسفندماه تعطیل است و بازدید از برج میلاد از روز اول فروردین ماه از ساعت 9 تا 19 خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما