شناسهٔ خبر: 46264487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس صندوق بازنشستگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت نماینده سابق گرمسار

رئیس صندوق بازنشستگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی شهرستان گرمسار پیام تسلیت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی رضایی روز چهارشنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت در گذشت یارمحمد عرب‌عامری از این فقید برجسته خطه گرمسار، آرادان و ایوانکی به عنوان یکی از بزرگان این خطه که عمری را در خدمت بی منت به مردم گذراند و به پاکدستی، خلوص و صداقت و ولایتمداری مشهور بود، یاد کرد.

او در ادامه این پیام تسلیت افزود: این مرحوم، فردی فرهیخته و انسانی سالم، متعهد، انقلابی و پاکدست بود و در سلامت کردار و گفتار، زبانزد خاص و عام بود.

در این پیام آمده است: مردم حق‌شناس و شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی خاطرات خوب و ارزشمندی از خدمات و تلاش های این مرحوم در مجلس شورای اسلامی برای رشد و توسعه و آبادانی منطقه دارند.

رضایی در پیام تسلیت خود ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان و دوستان آن مرحوم، از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی درخواست کرد.

مرحوم عرب‌عامری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی دوم و سوم و رزمنده دفاع مقدس بود که در انقلاب اسلامی نیز فعالیت داشت  او در شامگاه دوشنبه 25 اسفند بر اثر ایست قلبی درگذشت.

انتهای پیام/ح

نظر شما