شناسهٔ خبر: 46239952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بلاتکلیفی نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر

وضعیت مالکیت تنها نماینده فوتبال مشهد هنوز مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مدتی پیش مالکیت باشگاه شهر خودرو به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد و نام این تیم مشهدی هم به پدیده خراسان تغییر یافت، اما فرهاد حمیداوی قصد ندارد مالکیت باشگاه را واگذار کند و اختلافات او با مسئولان ورزش خراسان رضوی به اوج خود رسیده است.  

 فرهاد حمیداوی مدعی است که هنوز مالکیت باشگاه شهر خودرو را برعهده دارد و از آن طرف هیئت فوتبال خراسان رضوی طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که مالکیت حمیداوی غیر قانونی است.  

علاوه بر این، اختلافات مالکیتی باعث شده است که برخی از بازیکنان پدیده برای پیوستن به تیم‌های دیگر دچار دردسر شوند و باید رضایتنامه از حمیداوی  بگیرند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.  

در حالی که اکثر تیم‌ها در حال تقویت خود در روز‌های پایانی نقل و انتقالات زمستانی هستند، اما باشگاه پدیده سرگرم دعوا‌ها و اختلافات مالکیتی است و ستاره‌های خود از جمله فرجی و قاسمی نژاد را هم از دست داده است.

همچنین با وجود این که نماینده فوتبال مشهد باید با نام پدیده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شرکت کند، اما هنوز  نام شهر خودرو روی لوگو و پیراهن‌های بازیکنان نقش بسته  و اقدامی برای تغییر نام به صورت عملی صورت نگرفته است.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما