شناسهٔ خبر: 46229593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترقی: عناوین رسانه‌های بیگانه با منظور من درباره سردار محمد مغایر است/ سردار محمد فردی صادق است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در رابطه با مصاحبه‌ اخیر خود و شبهات پیش آمده، گفت: با بررسی صوت مصاحبه معلوم شد ایسنا صحبتهایم درباره سردار محمد را تحریف نکرده اما عناوین استفاده شده توسط رسانه‌های بیگانه مغایر با منظور من بوده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در رابطه با مصاحبه‌ای که اخیرا با خبرگزاری ایسنا داشته و در آن نکاتی در رابطه با سردار سعید محمد گفته است، اظهار کرد: برای تنویر و روشن‌سازی اذهان عمومی لازم می‌دانم ابتدا بگویم که با بازخوانی نوار مصاحبه یقین پیدا کردم که ایسنا خبر را تحریف نکرده است اما عناوینی که برخی رسانه‌های اصلاح طلب و بیگانه برای این مصاحبه استفاده کردند با محتوایی که مدنظر بنده بوده کاملا مغایرت دارد.

سردار محمد فردی صادق است

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: خوشبختانه با توضیح سردار سعید محمد، مبنی بر اینکه دلیل تغییر وی از قرارگاه صرفا استعفا بخاطر انتخابات بوده و از آنجایی که سردار را فردی صادق می‌دانم این توضیح برای من وکسانی که از مصاحبه‌ام دچار این ابهام شدند که مبنای تغییر ایشان استعفا نبوده است، کفایت می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور طبیعی استراتژی ما عدم رقابت در درون جبهه انقلاب و رعایت اخلاق و تقوای سیاسی است، ادامه داد: دشمن برای تحقق اهداف خود، تمام تحرکات و مواضع نیروهای انقلاب را رصد کرده و با بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی مطالب، به دنبال تخریب نیروهای انقلاب و کاهش مشارکت مردم و ناامیدی در جوانان است.

ترقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصولا میدان رقابت انتخاباتی، میدان نقد و شبهه و رد و اقناع بوده و تازه این مسائل در رقابت‌ها شروع شده است، باید همه آماده طرح این نوع شبهات و پاسخ به آن‌ها باشیم.

جامعه باید به سمت انتخاب صحیح گام بردارد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه باید افکار عمومی جامعه را به سمت یک انتخاب صحیح و مناسب هدایت کنیم، تکمیل کرد: تا بشود بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و شاخص‌هایی که به خصوص در روز مبعث در تبیین حکمرانی تحت نظر ولایت و رهبری در اسلام فرمودند، به انتخابی شایسته برسیم.

وی اظهار کرد: اگر در بیان مطالب کدورتی برای دوستان و جوانان عزیز و به خصوص سردار سعید محمد که دوستانه نکاتی را با یکدیگر تبادل کردیم، پدید آمده است امیدوارم با این روشنگری و توضیحاتی که من وخود ایشان دادیم این ابهامات برطرف شده باشد و مردم در مسیر یک انتخاب صحیح با دقت و درایت گام بردارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

نظر شما